Підвищення кваліфікації та самоосвітня діяльність
Семінари, конференції обласного та Всеукраїнського рівнів (дані з 2014/2015 навчального року)
6 жовтня 2020 року участь в обласному семінарі-практикуму керівників музеїв закладів загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти " за темою "Робота зразкових музеїв в закладах освіти Харківщини" на базі Комунального закладу «Харківська обласна станція юних туристів» Харківської обласної ради". Під час практичної частини семінару Жукова О.В., директор Науково-методичного Центру розвитку музеєзнавства та пам’яткознавства ХГУ НУА ознайомила учасників з напрямками сучасної музейної роботи та провела екскурсію у Музейно-культурному комплексі «УФТІ. Харків». Учасникам семінару-практикуму була презентована збірка «Музеї закладів освіти Харківської області» (упорядник Пушкар І.І., методист КЗ «Харківська обласна станція юних туристів») до якої увійшла інформація про кращі музеї області. Учасники семінару виявили зацікавленість досвідом роботи колег, відмітили необхідність тісної співпраці з питань музейної педагогіки та музейної роботи.
7-9 лютого 2020 року, (м. Львів) участь у Першій Всеукраїнській педагогічній різдвяній конференції за темою "Українська школа в умовах гострих викликів XXI ст.: сталий клімат - духовний гуманізм". Відбулися практико-орієнтовані екскурсії. Зокрема я відвідала початкову школу "Джерельце" та Український Католицький Університет. Незвичайні враження, приємні моменти!!! Особливо цікавими та пізнавальними були панельні дискусії: "Соціальний захист педагога: вижити можна, жити - ні?" від пана Володимира Буряка, "Академічна доброчесність: міфічна концепція чи дієвий інструмент забезпечення якості освіти" від пані Ірини Сислюк" та "Малокомплектні школи: закрити не можна залишити", ведучий пан Сергій Пазюк. А ще багато різних творчих лабораторій та майстер-класів.
16 грудня 2019 року, (м. Київ) натхненні, творчі, креативні вчителі та вчительки з'їхалися з усієї країни до Києва на Всеукраїнську конференцію "Кращі гендерно-чутливі STEM-уроки: як викладати?". 20 переможців конкурсу "Кращий гендерно-чутливий STEM-урок" презентували свої уроки, ділилися досвідом з усіма присутніми. Серед учасників конференції були і вчительки Шевченківщини Максименко Н.О., Поддубна Ю.В. (Великохутірська ЗОШ), Стаднік С.О., Журавльова О.Л. (Шевченківський ліцей).
14 листопада 2019 року (м.Люботин Харківської обл) участь у виїзному практичному занятті (семінар-тренінг) педагогічної майстерності "Упровадження STEM/STREAM-технологій в освітній процес закладу загальної середньої освіти" в рамках стартапу "STEM - освіта Харківщини"
11 грудня 2018 року, (м. Київ) участь разом з колегою Поддубною Ю.В. у Всеукраїнській конференції "Кращі STEM-уроки: як викладати?". В ході конференції 20 переможців конкурсу "Кращий STEM-урок" презентували свої уроки, ділилися досвідом з усіма присутніми.
04 квітня 2018 року участь в обласному семінарі-практикуму керівників музеїв загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти Харківщини «Роль шкільних музеїв у сучасному освітньому просторі».Під час семінару-практикуму ознайомилися з формами роботи історико-етнографічного музею Іванівського навчально-виховного комплексу Чкалівської селищної ради (директор Колибко О.М.) та роботою історико-етнографічного музею Чкалівського навчально-виховного комплексу Чкалівської селищної ради (директор Михайлов В.М.).
15 березня 2017 року участь в обласному семінарі керівників музеїв загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Харківщини за темою "Особливості проведення екскурсій у музеї навчального закладу" на базі комунального закладу "Харківський спеціалізований навчально-виховний комплекс імені В.Г.Короленка" Харківської обласної ради.
19 листопада 2015 року участь у виїзному інтерактивному спілуванні №4 педагогічного творчого клубу (ПТК) учасників дослідно-експериментальної роботи за темою «Ноосферна освіта у формуванні нової людини» з метою розкрити систему роботи Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 Харківської міської ради Харківської області з проблеми виховання нової людини у межах здійснення дослідно-експериментальної діяльності з теми «Навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту та екологічну безпеку» (на базі Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26).
29 вересня 2015 року участь в інтерактивному спілкуванні №3 педагогічного творчого клубу (ПТК) учасників дослідно-експериментальної роботи з проблеми "Навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту (на базі ХАНО)
21 квітня 2015 року участь у виїзному інтерактивному спілуванні №2 педагогічного творчого клубу (ПТК) учасників дослідно-експериментальної роботи "Ноосферний освітній простір: реалізація принципу природовідповідності як основа відродження (становлення) здоров'я людини" ( на базі Харківської спеціалізованої школи I-III ступенів №18 Харківської міської ради)
27 січня 2015 року участь в інтерактивному спілкуванні №1 педагогічного творчого клубу (ПТК) учасників дослідно-експериментальної роботи за темою "Ноосфера. Неминучість еволюційних процесів переходу людства до ноосферної духовно-моральної цивілізації" (на базі ХАНО)
26 листопада 2014 року участь в інтерактивному спілкуванні №4 тимчасового творчого колективу (ТТК) учасників дослідно-експериментальної роботи за темою "Забезпечення наступності щодо становлення духовності у дошкільників та молодших школярів у межах здійснення дослідно-експериментальної діяльності з проблеми "Навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту. Підсумки роботи ТТК за 2014 рік"(на базі ХАНО).
21 жовтня 2014 року участь у виїзному інтерактивному спілкуванні №3 ТТК учасників дослідно-експериментальної роботи за темою: «Шляхи становлення духовності учнів і вчителів у навчально-виховному процесі Богодухівської гімназії № 1 у межах здійснення дослідно-експериментальної діяльності з проблеми «Навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту». (на базі Богодухівської гімназії №1 Харківської області).